Jurnal De Zbor / Recomandari Evenimente Bucuresti


Script.
21 Septembrie 2009, 16:06
Filed under: De citit, Remember | Etichete: , , , , , ,

Ai facut vreodata un lucru neobisnuit, neclasificabil sau pur si simplu ceva ce ti-a trecut prin cap si ai aplicat in secunda urmatoare? Aici nu ma refer la lucruri monotone, nici la sarutul acela de care-ti amintesti cu drag, nici de vreo emotie anume.

Ma refer la secunda aia in care ai gandit ceva precum un mic scenariu de film, un ce-ar fi daca as face ACEST lucru ACUM. Ma refer la un lucru, un „script”, un „film” pe care ti-l inchipui cu alte ocazii si nu-l aplici.

Eu m-am hotarat de ceva timp sa aplic ceea ce gandesc.

Azi am inceput sa citesc „Torturati-l pe artist” a lui Joey Goebel.

Pagina 60, in 421 intorcandu-ma din Dr.Taberei spre casa citind rezemat de usa in asa fel incat mergeam cu spatele, sa pot reactiona la calatorii ce doreau sa coboare.

Un copil (ulterior am aflat ca are 13 ani) ma intreaba indirect, adresand o intrebare cu voce tare mamei sale „Citeste carte cu John Cena?”

Mama sa ii raspunde: Nu, cand vei creste vei citi si tu carti ca asta.

I-am spus: Nu. Este altceva. Stiti ce, am o idee.

– moment in care am inceput sa scotocesc prin geanta dupa un post-it si-un pix nu aveam nici una, nici alta dar coboram oricum la aceeasi statie si am cerut cele 2 ustensile la toneta de ziare din statie –

Scriu „Torturati-l pe artist” – Joey Goebel pe o foie si alerg dupa doamna cu copilandrul cu notita in mana.

Doamna, ma scuzati, pot sa-l intreb ceva pe micut?

Bineinteles. (Imi spune doamna zambind oarecum surprinsa si nedumerita)

Cati ani are baiatul?

Am 13 ani, raspunde piciul putin sfios.

Gandindu-ma ca daca la 13 ani, violenta si agresivitatea gratuita a entertainementului si-au facut simtita prezenta in fluxurile de energie dintre neuronii sai inca in dezvoltare, atunci peste inca 3 ani va fi pregatit cu siguranta sa citeasca asa ceva ii spun mamei sale:

Doamna, daca nu va deranjeaza, imi puteti promite ca-i veti cumpara aceasta carte cand va implini 16 ani?

Da, asa voi face, promit. (si pune cu grija biletelul intr-un buzunarel dintr-o geanta modesta)

O zi buna si va multumesc.

[Aceasta intamplare NU ESTE FICTIUNE!]

Lasă un comentariu so far
Lasă un comentariu



Lasă un răspuns

