Jurnal De Zbor / Recomandari Evenimente Bucuresti


ARTFallExpo september ’09 (Event Update)

NEWS: Am primit confirmare de parteneriat din partea Metropotam.ro.

Dupa sedinta cu intreaga echipa de Luni, 31 vom modifica afisul pentru versiunea finala(cea de print)

Urmariti blogul pana Luni pentru alte noutati legate de evenimentul ce va urma, precum si orele de desfasurare.

Mentionez de pe acum ca expozitia va incepe pe la orele 18:00 – 18:30,  la scurt timp dupa deschiderea clubului pe data de 11.09.2009.

Evenimentul se apropie cu pasi grabiti, confirmarile de la participanti inca mai vin, la fel si de la parteneri.

Ora va fi anuntata in curand! La fel si cat va costa intrarea la eveniment (no panic! nu va fi nimic scump).

Am refacut si posterul, care, cel mai probabil, va mai suferi cateva modificari.

Fotografia pentru poster e courtesy of Andreea Retinschi.

Vor fi doua live acts  (Drum N Bass) sau chiar 3 daca mai primim o confirmare, proiectii, visuals si alte surprize.

L-am invitat si pe Mr.BiG (pe numele sau real Catalin) sa ne spuna cate ceva despre campania sa, si anume LOVE CAN BEGIN HERE, ocazie cu care ne va arata prima filmare pentru aceasta idee. 🙂

In partea din fata a clubului va veti putea delecta cu muzica indie, brit-pop si alternative.

Va exista bineinteles un afterparty in care vor mixa cei doi baieti pe care i-am invitat.

***HeadAche mi-a atras atentia ca nu se spune „live act” la ce va fi ci „DJ Setup”

Va asteptam pe data de 11 septembrie 2009, in club Control la  ARTFallExpo september ’09.

Pentru alte detalii sau propuneri de parteneriat ArtFallExpo@gmail.com

Later Edit:

Multumim celor care ne sustin.

Dintre comentarii:

„Vom fi acolo… E bine ca unora inca le mai pasa, si inca mai fac astfel de proiecte. Bravo.” – Ella

Ea tocmai m-a anuntat ca va veni cu intreg stafful de la firma la care lucreaza, asa ca be there!

„Succes! iti tin pumnii, si sper sa iti faci un obicei din a organiza evenimente. Succesuri!” – Nicolau Mihai

Merci fain Mihaita! 🙂

” imi place ideea pe care o ai,  am vrut si eu sa fac evenimente doar ca nu stiu de ce nu m-am apucat.  cred ca nu aveam destula putere sa incep singura, ma bucur ca tu ai avut si ca ai si gasit oameni care sa te sprijine. bravo tie!” – elly

” imi place, ma bucur ca se intampla astfel de evenimente” – Virgule

Lasă un comentariu so far
Lasă un comentariu



Lasă un răspuns

