Jurnal De Zbor / Recomandari Evenimente Bucuresti


Dimineata asta e o parodie.
22 Februarie 2008, 07:55
Filed under: despre, Nu ce? Poftim!, pareri | Etichete: , , , , , , ,

E ora 6 si 20. Ma ridic din pat cu virtuozitatea unui caine batran, tarandu-mi trupul pana in bucatarie cu aceeasi verticalitate ca o scara rulanta. Ma simt atat de bine in pielea mea dar sub pielea mea se simte si mai bine lenea. Care nu-i a mea… Lenea mea e de-mprumut. Decat ca nu mi-o cere nimeni inapoi iar eu am uitat cui apartine. Apuc cu putere cana de cafea. Atata putere imi zace in vene cand ridic de pe masa cana incat aproape ca reusesc sa duc la gura cafeaua. Al naibii plumb cine l-o fi pus in ceramica cestii mele cu zodii. Trag ultima tigara din pachet si-o aprind. Si ce foc!… Aproape ca s-a aprins. Pe-o parte. Stiti ca atunci cand iti aprinzi pe jumatate tigara se presupune ca „cineva” te inseala?… Fumez tigara aia afurista. Am dovedit-o! … La naiba ca iar nu mai am tigari. Cobor scarile… Treapta cu treapta… Cu o mana pe balustrada si una pe perete. Si-un picior in fata si-unul mai impiedicat putin. Deschid usa si pasesc cu-o mana in buzunar si una frecandu-ma pe dupa ceafa… Ce soare frumos e afara. Aproape ca-l vad… Ma cam dor ochii dar eu infrunt cu stoicism durerea mea de ochi. Ii tin pe jumatate deschisi. „Saru’mana! Un pachet de Lucky va rog!” – „Aveti 2mii?” „Nu tanti da’ am o lene…” – „Ce?!” nu ce, poftim! … „Nu n-am.” – „A.. ok.” si plec in acelasi pas grabnic spre casa. Asa de atent sunt la tigara aprinsa incat imi salut cu intarziere vecina nedumerita de faptul ca am trantit usa de la intrarea din scara. De fapt n-am trantit-o … Mi-a scapat din mana. Dar fractiunea aia de secunda in care am pus mana pe ea sigur a simtit toata furia mea. Aproape ca am deschis-o de tot cand am intrat. Dar ce iscusit m-am strecurat pe langa usa… Urc scarile… scara… treapta… Usa! Unde-mi sunt cheile?!… Gata… Am deschis usa. Intru in casa… Imediat ce reusesc sa trec de zidul asta chinezesc, al dracu’ prag. Asa de strasnic ma trantesc pe scaun incat si eu ma inspaimant un pic. De fapt… am cam picat pe scaun. Imi pun cafea in ceasca goala. Cafea, cafea… putin pe langa, putin in ceasca … Scanteie, scanteie.. quartz… s-a aprins! Trag un fum si-l dau afara cu nesimtire. Prea imi invada plamanii mei istoviti de-atata strasnica sfruntare. Nimic nu ma opreste astazi… nici ceasul ce-mi arata si ’13 nici pisica ce mi-a taiat mandra calea si nici dricul improvizat dintr-o camioneta cu trei popi pe locurile din fata… Va fi o zi buna!… Imi suna telefonul… Buna dimineata draga mea… ai dreptate, va fi … va fi… va fi… inca nu este… dar va fi… va fi… de azi… promit … va fi… va fi mai bine!…

4 comentarii so far
Lasă un comentariu

I feel safe, I feel warm when you’re here,
When I do no wrong,
I am cured, when I’m by your side.
I’m alright, alright.
I am safe, when I am with you,
And I feel warm, if you want me to,
I am cured, when I’m by your side.
I’m alright.
Careful where you stand,
Careful where you lay your head.
It’s true we’re always looking out for one another.
I feel safe, when I am with you,
I feel warm, when you want me to,
I am cured when you are around.
I’m alright.
Careful where you stand,
Careful where you lay your head,
It’s true we’re always looking out for one another.
So I like a quiet time please,
Yeah, I like a quiet tïme.
Careful where you stand,
Now, careful where you stand
(Coldplay – Careful where you stand)

and…things will be better…even today…and we’ll try to make it be alright all the time…
at least i know i will…

Comentariu de ina

Imi place stilul asta…taking prosaic moods into literature.

Comentariu de Dead

este scris decent. fata de restul articolelor, asta le arata dosul… felcitiari domnule! stima!

Comentariu de G.

ce sa-ti fac daca ramai fara tigari? actul artistic are la baza zbaterea launtrica a autorului, chiar daca zbaterea e pentru un pachet de lucky:p aaa, am uitat…buna dimineata:)

Comentariu de me




Lasă un răspuns

