Jurnal De Zbor / Recomandari Evenimente Bucuresti


Nu „ce?”… Poftim!
14 Februarie 2008, 08:01
Filed under: despre, Nu ce? Poftim!, pareri | Etichete: , , , ,

Se mai intampla cateodata sa vorbesc cu cate cineva cu care doar aparent am ce discuta. Pe la jumatatea discutiei imi piere tot cheful. Fix cand ar trebui dezvoltat subiectul imi vine sa-i torn tot contiunutul paharului in cap si sa-i sting tigara-n frunte. De ce? Pentru ca pot si pentru ca-mi da motiv! Si va rog dragi interlocutori… Cand aveti o nedumerire in ceea ce priveste un detaliu pe care-l explic in cadrul unei discutii pe care tot cu voi o port … va rog eu … sa nu mai aud „ce-i aia?!” sau „a? ce?” sau si mai „versatil” … doar „a?!”… Ma calca pe nervi! V-as da cu o creanga in cap strigand psihotic „sorocova! sorcova!” numai cand vad acea privire prosteasca imbinata cu onomatopee si vocale nedefinite ce aparent sau cel putin in mintea voastra definesc de la sine o intrebare. Cand nu intelegeti ceva intrebati iar. Am rabdare sa explic daca nu va dati in stamba. Era sa uit … mai sunt unii cu care cand vorbesti iti vine sa dai timpul inapoi sa nu se fi intamplat discutia… Pentru ca vor sa para interesanti spunand mai mult decat de fapt stiu… Aberand in sensul cel mai propriu… Si scotand pe gura asa bazaconii incat si cei de langa se opresc sa rada putin. Sau si mai rau… spunand „Nu! N-ai dreptate.” iar tu intreband nedumerit sau sarcastic „Cum asa? Explica-mi de ce nu am dreptate.” si in schimb primind un raspuns atat de vag incat ar trebui sa aiba propria categorie in noul DOOM „Pentrucanai!

Constati apoi ca de fapt aveai dreptate iar raspunsul lui X vine din incapacitatea de a trece peste propriu orgoliu devenind astfel un exemplu de penibil demn de ultima pagina a revistei BRAVO sau prima a reviste Ciao!… oricare din cele doua are aceeasi relevanta. CAND NU STII, ACCEPTA! ESTI MAI PROST CAND TE PREFACI CA STII!

La revedere. (PS. Voi face din titlul aceasta o noua categorie!)

Lasă un comentariu so far
Lasă un comentariu



Lasă un răspuns

