Jurnal De Zbor / Recomandari Evenimente Bucuresti


Viata personala si interesul global
4 Decembrie 2007, 12:59
Filed under: despre | Etichete: , , , , , , ,

Am citi astazi prin fascinantul newsletter la care m-am abonat ca un destept ce sunt( a se citi: mai am si eu momente de prostie ca doar e uman sa gresesti) un articol, daca imi permiteti sa (nu) il numesc asa… despre un studiu ce arata … fiti atenti si tineti-va bine… ca divortul nu este ecologiceee? ce ziceti de asta

<Studiul a fost realizat pe un esantion de 3.283 de case in America, in perioada 2001-2005> NewsIn

Da… clar … nu este ecologic sa divortez… ca daca mi se intampla sa ma casatoresc si apoi sa divortez pe mine ma va interesa impactul asupra naturii cand imi prind nevasta in pat cu altul sau cand imi lichideaza contul. Ma voi gandi ca a facut bine ca mi-a lichidat contul ca poate imi luam si motor si masina si poluam de 2x mai mult… Dealtfel cand ma va insela o sa iau in considerare studiul si o sa ma gandesc ca daca ea m-a inselat cu unu’ care e si el insurat la randul lui e mai bine asa decat din 2 familii sa se faca vreo 4 cand ne despartim si e important ce face ea pentru constiinta globala pentru ca 2 familii disfunctionale polueaza mai putin decat 4 familii normale. Si ma voi mai gandi ca ea de fapt nu a vrut sa ma insele ci doar sa isi largeasca orizonturile genetice atunci cand aflu ca al doilea copil nu e al meu … Ma voi gandi ca face bine ca iese cu prietenele la agatat cand eu o astept acasa dupa o zi de munca… pentru ca acasa daca ar gati s-ar face mai multe resturi menajere care la randul lor ar face parte din mirificul proces numit poluare. Si cand imi va spune ca inca ma iubeste eu o sa o cred pe cuvant … si-o s-o trimit la maica-sa… sa am de unde sa o primesc inapoi sa poluam mai putin impreuna…

Deci din seria „Poligam daca eram, eu de toate divortam!” … As dori sa-i pot intreba pe oameni de stiinta(aparent fara viata sociala din moment ce fac un astfel de studiu) cu ce cred dansii ca il intereseaza pe un om care vrea sa divorteze si are pe cap multe alte bazaconii faptul ca, daca-si expediaza nevasta, ea va polua mai mult… si dealtfel de ce costurile pentru un astfel de studiu – care in afara de rubrica „Stiati ca?!” din reviste de integrame nu-si are locul altundeva – nu pot servi pentru a face ceva real pentru mediu?!… si copaci daca plantau de fondurile respective zic eu ca ar fi avut un impact mai pozitiv asupra mediului.

Inchei astfel seria „si oamenii de stiinta polueaza!… dar divortul domn’e, divortu’ face gaura la stratu’ de ozon” cu speranta ca nu va veni la mine vreun nene de la protectia mediului daca o sa intentez divort vreodata… si nici ca se va face protest Greenpeace impotriva… divortului… Nu de alta dar pe cei din Greenpeace ii respect.

1 comentariu so far
Lasă un comentariu

Titluri nefericite date stirilor. De la cine ai primit newsletterul ?

Comentariu de EcoMagazin




Lasă un răspuns

