Jurnal De Zbor / Recomandari Evenimente Bucuresti


Unde ne facem Revelionul?
26 Noiembrie 2007, 14:24
Filed under: Music Related | Etichete: , , , , ,

Anul trecut de revelion am fost la Sibiu. Motivul principal pentru care am ajuns acolo a fost concertul Chris Norman Band de pe data de 1. Faptul ca la ArtMania(la care m-am dus pentru The Gathering) m-am simtit extraordinar ma face sa recomand Sibiul si pentru revelionul de trecere in 2008. Anul trecut a fost superb. Spectacol pirotehnic imbinat cu teatru/mima si asezonat cu o coregrafie inflacarata, artificii (in afara spectacolului pirotehnic), concerte… Gara lasa de dorit in schimb. nimic din coboratul din tren in „Capitala Culturala” nu are nici cel mai mic iz european. Dar odata ajuns in inima Sibiului lucrurile se schimba… cel putin in ochii mei…

In concluzie, acest revelion sper sa reusesc sa ajung iar acolo. E un loc pe care il recomand.

Daca vreti sa vedeti cum aratau artificiile aveti la acest link imaginea panoramica a 3 momente din spectacol. (necesita QuickTime) Sibiul.ro – Rev2007 Piata Mica

…si un montaj cu revelionul in piata mare anul trecut

* imi cer scuze pentru confuzia facuta la prima publicare a acestui „post”.

Lasă un comentariu so far
Lasă un comentariu



Lasă un răspuns

