Jurnal De Zbor / Recomandari Evenimente Bucuresti


Concert Scorpions la Sibiu (dintr-un punct de vedere mai mult sau mai putin obiectiv)
12 Noiembrie 2007, 08:32
Filed under: Music Related | Etichete: ,

Poster Scorpions

Data de 10 noiembrie, ora 8pm (aprox.)… Scorpions intra pe scena dupa deschiderea celor de la Compact.

Scopul „vizitei”: Promovarea ultimului album: „Humanity Hour 1”. Cost Concert: 120.ooo euro. Intrarea:libera.

Sustinut in Piata Mare din Sibiu pe o temperatura sub zero grade cu variatii in functie de numarul de persoane active de langa tine. A fost un concert bun. A fost prima oara cand i-am vazut pe Scorpions chiar daca au mai fost pe la noi. Nu ma intelegeti gresit, sunt fericit ca nu i-am vazut prima oara in Bucuresti si asta nu pentru ca in Bucuresti m-ar fi costat ci pentru ca momentul poate fi usor descris cu expresia dintr-o anumita reclama la carduri: „Priceless”. Multa lume… Nu toti cunoscatori… Numarul celor prezenti la concert a fost estimat intre 20ooo si 30ooo de oameni. De la tatici cu copii in carca pana la metalisti urcati pe stalpi si fani cocotati in copaci, toti oameni fericiti… A fost un concert pe care daca stiai sa-l apreciezi il ascultai cu lacrimi in ochi… dar daca te-ai dus acolo doar sa ai despre ce scrie(vezi cronica Metalhead.ro) si sa ai ce critica… atunci ai ca dezavantaj: frigul, un 1% de manelisti sau oameni care nu stiu cine’s Scorpions, atentia distribuita spre oameni in varsta si copii de clasa a 9-a veniti la concert care te vor stresa vizual pe tine mare critic si… momentele de inceput cu sonorul putin dereglat… de unde am stat eu s-a auzit perfect: partea dreapta a scenei, aproximativ 20 metri distanta de stalpul pe care se cocotase un pletos fericit.

Eu apreciez cum a iesit acest concert. A fost memorabil. Sonorizarea nu a fost una de exceptie(vezi Rolling Stones) dar atmosfera da… incercand sa dau o latura mai obiectiva ideii de „de ce mie mi-a placut”: A fost in Sibiu. A fost multa lume. Am vrut sa ajung acolo si a meritat drumul. Am incercat sa fiu obiectiv… dar nu mi-a reusit asa ca revin la latura subiectiva: „Send me an angel” a fost pentru mine cel mai frumos moment si „Rock you like a hurricane” cel mai activ si mai revigorant. 9/10 stele pentru concert. (ma iertati dar 10/10 au Rolling Stones si Muse.)

Asa ca inainte de a mai da niste ultime detalii… Va las cu ceea ce ar spune un om intelept…

Find your place… in the eye of the storm.

Timp estimat pentru concert: 90 minute, perioada care aparent s-a prelungit.

Playlist conform metalhead.ro (personal am stat sa ascult melodiile si sa ma bucur de ele altfel decat facandu-le inventarul): Hour 1,Bad Boys Running Wild,Love ‘Em Or Leave ‘Em,The Zoo,Deep and Dark,Coast To Coast,Send Me An Angel, Holiday,Humanity,Make It Real,Tease Me, Please Me,321,Bass solo,Drum solo (“Kottak Attack”),Blackout,Big City,Nights,Dynamite. Bis: Still Loving You, Winds of Change,Rock You Like A Hurricane,When the smoke is going down,I’mLeaving You.

1 comentariu so far
Lasă un comentariu

imi pare tare rau ca n-am putut ajunge.
apropo de sonorizare, nici n-avea cum sa ajunga la calitatea sonorizarii celor de la stones, al caror concert s-a pregatit cu 3 luni inainte si in al doilea rand sunt trupe de calibru diferit. era firesc…
tot binele! rock on!

Comentariu de G.




Lasă un răspuns

